Gestió d'activitats extraescolars

TPVEscola disposa d’una plataforma específica

per a la gestió d’activitats extraescolars i altres serveis

• Generar formularis avançats i dinàmics d’inscripció a activitats (extraescolars, casals, acollides, etc.)
  • Els usuaris/es accedeixen al formulari mitjançant un enllaç inserit a una web de l’empresa gestora de les activitats, per correu electrònic o bé per l’aplicació de TPVEscola.
  • Tota la informació del formulari i possibles documents adjunts es desen a la base de dades de la plataforma d’extraescolars i són consultables i modificables on-line en tot moment. Un cop omplert el formulari, el sistema permet que l’usuari/a:
    • Pagui la totalitat de les activitats a les quals s’inscriu.
    • Pagui una bestreta per cada activitat i es generi un pagament automàtic per activitat de l’import restant.
    • No es faci cap càrrec en el moment de la inscripció i l’usuari desi una targeta on domiciliar posteriorment.
  • Un cop realitzada la inscripció, l’usuari/a rep un correu electrònic configurable amb la informació de la inscripció i altres informacions que es vulguin incorporar.
  • Es poden gestionar diferents formularis de diferents centres educatius en la mateixa plataforma.