Com funciona TPVEscola?

Benvolgudes famílies, el vostre centre educatiu us proporciona un sistema àgil i senzill per a realitzar els pagaments de manera segura, amb targeta de crèdit, dèbit o prepagament de qualsevol entitat financera nacional, i per Bizum

A més l'APP per a mòbils i tauletes us permet signar autoritzacions, rebre comunicats del centre, consultar operacions, realitzar compres, etc.

Descarrega't l'APP

Escaneja el codi QR per descarregar l'APP segons el teu sistema operatiu

COM IDENTIFICAR-SE A L’APP?

• Descarregueu i instal·leu l'app TPVEscola des de la vostra botiga d'aplicacions per a mòbil o tauleta.
  • Obriu l'APP i trieu el municipi i el centre que voleu accedir.
  • Introduïu el codi d'accés i la contrasenya que us ha fet arribar el vostre centre.

Si teniu més d'un fill/a al centre, rebreu un codi i una contrasenya per a cadascú.

Introduïu primer el codi d'accés i la contrasenya d'un d'ells/es, i un cop identificats aneu a l'apartat Usuaris i trieu Nou usuari, repetiu el procés que heu seguit pel primer.

UN COP IDENTIFICATS A L’APP

• Introduïu tots els usuaris/es que vulgueu gestionar a l'app.
  • Recordeu que cada alumne/a té un codi d'usuari i una contrasenya.
  • Aquesta contrasenya recomanem canviar-la, un cop introduït l’usuari/a.
  • Enregistreu la vostra signatura per tal de poder signar autoritzacions i altres documents que us pot enviar el vostre centre.  Cal desar una signatura per cada usuari/a que tingueu introduït.
  • Deseu si voleu la/les targetes bancàries dins del sistema segur de RedSys, per tal de no haver d'introduir-la cada cop que feu un pagament.  Es farà un cobrament de 0€ per confirmar que la targeta ha quedat desada.
  • Activeu les notificacions per l’app de TPVEscola des de la configuració del vostre telèfon mòbil, per poder rebre al moment els avisos i els missatges del vostre centre.

Vídeo instruccions funcionament APP

Preguntes freqüents

En aquest apartat hi trobareu resposta als dubtes més freqüents.

També podeu realitzar l’operativa a la web

www.tpvescola.com

Trieu el municipi i el centre educatiu que voleu accedir.

Introduïu el codi d'accés i la contrasenya.