TPVEscola és un sistema ideat per fer més còmodes els pagaments escolars a les famílies i simplificar la gestió i el control per part de les escoles i/o ampes. Podeu gestionar els pagaments escolars, extraescolars, menjador i compres d'articles.

Un sistema i tres plataformes de pagament:

TPV Físic

Consisteix en la instal·lació d'un "caixer" a l'escola que permet fer els pagaments amb targeta de dèbit o crèdit. Els usuaris s’identifiquen amb una targeta amb banda magnètica per fer l'operació.

Virtual

Pàgina web de passarel·la de pagaments on mitjançant un codi d'usuari i contrasenya accedeixes al sistema de pagament i pots operar a qualsevol hora del dia i amb qualsevol dispositiu connectat a Internet.

App Mòbil

Tot el control dels pagaments escolars a la mà de l'usuari.

Avantatges del sistema:
  • Facilitat: gestioneu els pagaments per tots els conceptes des d’una sola aplicació.
  • Versatilitat: assigneu pagaments a un usuari, a un grup o a tots els usuaris del sistema, en menys de 20 segons!.
  • Control: sabeu per quin concepte i quina quantitat hi ha pagaments pendents o si està tot liquidat, tot en temps real, sense necessitat de comprovar extractes bancaris, sense que els pares us hagin de donar cap justificant.
  • Comoditat: podeu fer els pagaments a qualsevol hora del dia i des del qualsevol lloc.
  • Rapidesa: no cal introduir dades per començar a utilitzar el sistema: importeu tots els usuaris (alumnes) directament des del programa SAGA.
  • Més independència de les entitats bancàries: podeu decidir amb quina entitat bancària voleu operar i/o canviar-la en qualsevol moment.
  • Sense despeses per impagats: si gireu rebuts al banc i no els paguen us arriben despeses per impagats, que heu de reclamar a part de l’import impagat. Amb aquest sistema no hi ha despeses si no ho paga, ja que les operacions es fan amb targeta de crèdit o dèbit i queda validat a l’instant. No heu de tenir les dades actualitzades dels comptes bancaris, simplement no les utilitzem.
  • Normativa SEPA: amb l’entrada en vigor de la normativa SEPA heu de tenir un document que acrediti que podeu girar rebuts als comptes dels pares/mares dels alumnes. Si no ho teniu us poden tornar rebuts fins dos anys enrere. En el nostre sistema són els pares i les mares els que validen els pagaments.
  • Econòmic: fins a un 40%-60% més econòmic que l'emissió de rebuts domiciliats (segons dades analitzades d'escoles que utilitzen el nostre sistema) i molt més intuïtiu.